
Kommuniker med dine forbrugere
Deltag i webinaret og få inspiration til, hvordan du bedst når dine forbrugere og frivillige gennem forskellige typer af digital kommunikation.
Bliv introduceret til hvordan du blandt andet kan bruge Facebook til at nå ud til jeres forbrugere, så I på den måde kan få mere dialog med jeres forbrugere og blive kendt i jeres lokalområde. Et øget kendskab til vandværket kan for eksempel gøre det nemmere at hverve frivillige til bestyrelsesarbejdet.
Vi runder også, hvilke lovpligtige informationer der skal være på vandværkets hjemmeside.
Udbytte
Du får indsigt i, hvordan du får dine budskaber ud til forbrugerne, og hvilke kanaler du kan benytte. Du bliver også introduceret til forskellige værktøjer, der kan benyttes i kommunikationsplanlægningen.
Målgruppe
Webinaret henvender sig til dig, som ønsker at blive klædt bedre på til, hvordan man når forbrugerne på de digitale kanaler.
Indhold
På kurset gennemgår vi:
- Hvordan du kommer i dialog med dine forbrugere
- Forskellige medier – og hvordan kan du bruge dem?
- Fordelen ved at bruge Facebook
- Hvordan du skriver den gode tekst
- Fif til hvordan du kommer ud med dit budskab
- Årshjul til vandværkets kommunikation
Underviser

Stine Cortzen
Kursusansvarlig hos Danske Vandværkerr. Uddannet biolog og med pædagogisk baggrund som underviser.
Relaterede emner
Vi gør opmærksom på, at der i forbindelse med webinaret kan blive optaget video til brug for Danske Vandværkers kommunikationskanaler. Ved tilmelding samtykkes til deltagelse i dette.